Thursday 25 April 2013

Pre Wedding Photo :)

Dah pregnant 23 weeks baru nak post pre wedding. Booooooooo.
*Eh sukati aku lah. Dari tak masok-masok* KAHKAHKAH.

Nota: Entry ini akan penuh dengan gambar.

Lokasi: Bukit Ampang, sekitar 530 petang.
Tukang tangkap gambo: Yincek Yijat Wahsia Hattey *Ejat Rahsia Hati* Saje gedik. & Abam Joe Aziz
Theme: Rock Kapak.


"Ehh, Abang Royyyyyyy" 
Muntah darah jap T_________________T


Double chin tu time nak kawin.. kau mampu? T__________________T


Napok same tapi tak serupe 

Tahap belacan muka: 30%
Tahap malu orang lalu lalang bawak awek naik motor pandang: 110% 


7pm, tukar lokasi. Sebab utama, tak boleh buat benda best pun kat Bukit Ampang. Shoot tak banyak dapat. Lagipula cuaca nak hujan. Lagipula kau. Hebat ayat aku. Padahal semua sebab aku tak boleh bagi kerjasama. Kehkehkeh.

Lokasi: Bangunan lama jadi parking takde bumbung RM5 per entry, kate ejat la. Pendek cerita, area Bukit Bintang. 
Bangunan lama, memang kosong, sesuai aa untuk aku. Lepasni tiada alasan malu lagi. Hee. *InsyaAllahhhh.....*

Introduce you new members of Red Jumpsuit Apparatus, dalam usaha tour concert ke Damansara Damai. 



Tahap belacan muka dan badan: 146%


Sebenarnya aku dengan pakcik Adi planned nak theme back to school. Gigih ni contact balik ayahanda disiplin dulu siap tanya camana nak apply kebenaran buat dalam sekolah, kelas semua. End up, tak jadi. Sebab ejat kejor masa, dan aku pun takde masa dah nak apply2 buat surat bagai. Dari buat surat baik aku tolong mak gentel bunga telur. 

Itu saja nak share. Kalau berkenan di hati, kontek lah photographer di atas. Janji nanti belanja aku Burger Bakor 5 tingkat. 

Nota: Apasal tak banyak pun gambar? Tipu ehhhh....


fadzreentaro

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...